och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt

Har mediekommunikation och Joanna. Det är seriöst den sämsta läraren jag vet.
Varför måste vi ha henne?!
Moderaterna. Jag hatar dom. Eller jag vet inte. Lite gör jag. Men jag hatar nog mest politik öht.
Men jag hatar nog Joanna ännu mer. Heh.

Idag måste jag byta från djurkunskap till småföretagande men det verkar inte som att det går sådär överdrivet bra liksom. Fast jag vet inte än. Vet inte vad jag ska välja tills nästa termin. Förvirrad. Som vanligt.
:D

HEHU jag vet fan inte vad jag ska skriva i bloggN. Wtf.
Men om mindre än om en vecka kommer hjärtat hem och jag är världens lyckligaste!!! :*


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0