and truth be told, I miss you

Ligger i min lillasysters säng för jag ska sova hos min pappa inatt. Här brukar jag inte sova och det är rätt konstigt att jag gör det idag. Förklaringen?: Jag ska strunta i första lektionen imorgon men jag måste ändå väcka min bror klockan åtta typ. Det betyder att jag måste ta mig upp ur sängen för att väcka honom. (Y) Som tur är så slipper jag nu gå ut i den friska luften och sånt, och istället kan jag bara sova vidare efter att jag väckt honom. Älskart!

Som vanligt måste man ju klaga lite i bloggen, det är nog mest därför jag har bloggen. Here it goes:
JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR ATT JAG SKULLE KUNNA BEGÅ SJÄLVMORD FÖR ATT JAG VET ATT JAG ALDRIG KOMMER FÅ HONOM. Ååååååh, han är så himla fin ju... Varför är han så fin?!? Jävla pojkar och deras underbara men ändå förjävliga sätt.

Tack för mig.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0