You made a rebel of a careless man's careful daughter

Det är så jobbigt att när jag väl börjat uppdatera min blogg så kommer jag på saker att skriva. Nya saker hela tiden.
Ibland kan det komma tjugo inlägg på en dag, ibland kommer det inte några alls. Oftast inga alls. Idag är en sån dag då jag kunde skrivit hur mycket som helst men inte gör det för att jag antar att ni, mina kära läsare, skulle bli uttråkade. 

Min blogg går inte ut på någonting, är den egentligen onödig? Ibland undrar jag det. Men jag kan inte förmå mig att ta bort bloggstackaren heller för jag måste ju blogga. Jag vill att alla ska läsa, så att alla kan förstå mig, men det går inte så bra för mig. Det finns dagar då jag bara vill att en viss person ska läsa, men det är aldrig den personen som läser. Hör ni inte? Min blogg skriker: LÄS MIG. Hur kan man missa det?

Nej, nu sitter jag bara här och skriver en massa skit. Istället kunde jag försökt gå och lägga mig i tid, men jag vet inte. Känner inte för det heller. Kanske skulle gått en sväng? Nej, jag vill gärna behålla mina tår. Vad jag inte borde göra är att sitta här, skriva i min dumma blogg och lyssna på Taylor Swift.
(Ursäkta bloggen, jag älskar dig egentligen)

Antar att ni (varför i helskotta skriver jag "ni" hela tiden? som att mer än en person skulle läsa liksom) har insett att detta inlägget är helt onödigt. Precis som min blogg (ska jag skriva det en gång till eller?)

Hejhopp, jag är hopplöst förälskad och nu ska jag sluta skriva. Tack för mig.

/J

Kommentarer
Postat av: josefine

hej

jag älskar dig

ja, det var bara det jag ville

puss finaste julia

2011-01-04 @ 14:28:40
URL: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0