..

Länder du varit i: Haha, inga märkvärdiga. Danmark. (Y)
Bästa resan: ..
Coolaste upplevelsen: Fritt fall på Bakken 2009. Värsta adrenalin!
Bästa mat kombinationen: Lasagne med skivad gurka. OMNOM.
Favoritblomma: Nejtack :)
Favoritdoft: Äpple.
Din senaste facebook uppdatering: "ska upp i svinottan för att sjukanmäla sig... nästan bud på att göra det i mörker så man slipper bli helt pigg av det! ehehe"
Bästa på tv just nu: Big Brother.
Bästa tv serien: Vampire Diaries..
Spelas just nu på spotify: Ingenting.
En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: Ingen kommentar!
Planer i sommar: Bada, festa, sola, Sjöbo marknad. Lite sådär, smått och gott.
Planer de kommande veckorna: Tillfriskna.
Nästa kommande utomlandsresa: Nejfaaaan, jag gillar mitt Sverige. 
Vad gör du när du är rastlös: Hoppar, röker, snackar okontrollerat osvosv..
Vad kommer dina barn heta: Ska inte ha några jävla ungar.
Skostorlek: Olika.
Favoritdjur: Min systers katt, Torgny. Goaste!  
Är du en långsint person: Haha, ja. Så in i helvete.
Vad fascineras du av hos andra människor: Mycket olika saker.

Var är du om 10 år: Antagligen fortfarande i Sjöbo. Så jävla illa är det faktiskt inte här.
Hur var du som tonåring: Jag är underbar? Världens bästa tonåring osv. Borde fått något slags pris döpt efter mig.
Favoritfilm: Skattkammarplaneten.
Godaste du vet: Cigg, coca och sour cream & onion chips. Det bästa som finns på kvällen, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0