Im not okey (I promise)

Jag mår verkligen inte bra. Inte bara att jag har ont i halsen, magen, huvudet och alla ställen man har ont när man har halsfluss (fast det borde jag inte kunna ha, för jag har opererat bort halsmandlarna, eller?) utan även psykiskt. Jag mår verkligen skit. Förstår inte ens varför. Mest är det massor med pojkar och jag orkar inte. Pallar icke.

Hur som helst så mår jag verkligen dåligt. Både fysiskt och psykiskt. Längtar till helgen så jag kan supa igen. Det är det enda som får mig att fortsätta <3. (HAHAHA, fan vad jag lät patetisk. Älskart. Nej, jag är ingen alkis och jag var inte seriös med supningen. Tar hellre en korv.)


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0