revenge will never bring you peace

VEM

Vem är i rummet med dig? Pappi!
Vem fick du senaste sms av? Sofia.
Vem tänker du på nu? Ingen speciell :O
Vem pratade du senast i telefon med? Enligt mina telefonlistor på iPhonen är det Evelina!
Vems hus var du senast i? Hus?! Hm.. Mickes.
Vem önskar du var med dig nu? Någon som kan ta bort huvudvärk i ett nafs.
Vem är din favoritsläkting? Mina farbrödrar.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig!
Var handlar du mest? Hm antagligen..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jag köpte den i somras på Gina Tricot!
Var åkte du senast bil? Jag kommer väl inte ihåg :(


VAD

Vad åt du senast? Äpplekräm.. Omnom
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Svart.
Vad är den närmaste saken som är blå? Det enda blåa i hela detta rummet är ett tomt cigarettpaket.
Vad har du på fötterna? Ingenting.
Vad är din favorit färg? Grön. Eller gul.
Vilken film såg du senast? Jag saknar dig.
Vad hör du just nu? TVn och pappa pratar i telefon..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ohja.
Hånglat på en bio? Nej.
Hånglat i skogen? Ja.
Tyckt att din kusin är het? Nja..
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetengränsen? Nej.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Ja.
Fått hicka? EH JA. Har fan alltid hicka!
Dumpat någon? Njaaaaa.
Stulit pengar från en kompis? Nej. Aldrig.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej
Varit i slagsmål? Slagsmål och slagsmål.
Smugit ur ditt hus? Smyger inte! Har nog aldrig smugit faktiskt..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Lite för ofta..
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Nej. Pallaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0